Baby Kimono - Quimono de Bebé

It was the last work of 2013, already using the yarn I got for Christmas (yes, this Anarchist "celebrates" Christmas as in "let-me-get-a-present-for-you-and-you'll-get-a-present-for-me-and-let's-eat-something-together).
It's actually my second take on the pattern (which is the easiest thing in the world, I assure you), because Little A. has already outgrown the first one I made. It's a Lion Brand pattern and you can find it here.
I used Drops Garnstudio's Andes yarn (since it calls for Super Bulky yarn), which I purchased at Bolas de Tons, and a 9 mm needle. It took two days to complete (seams and all) and fits her perfectly.
So, if you need a super-quick baby project, check it out!
Foi o último trabalho de 2013, já com o fio que recebi de prenda de Natal (sim, esta Anarquista "festeja" o Natal no sentido de "deixa-me-comprar-um-presente-para-ti-e-tu-compras-um-presente-para-mim-e-vamos-comer-qualquer-coisa-juntos).
É a segunda vez que utilizo este modelo(que é a coisa mais fácil do mundo, garanto), porque o primeiro que fiz já não serve à Little. A. O modelo é da Lion Brand e pode ser encontrado aqui (em inglês).
Usei o fio Andes da Drops Garnstudio (porque o modelo pede fio Super Bulky), que comprei na Bolas de Tons e uma agulha circular de 9 mm. Levou-me 2 dias a terminar (costuras e tudo) e serve-lhe na perfeição.
Portanto, se precisar de um projecto para bebé super-rápido, dê uma vista de olhos!



Comments

Popular Posts